سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 آبان 30 , ساعت 1:52 عصر
آشنایی با روش های پذیرش تحصیلی وتحصیل در دانشگاه های کانادا 2 cd /اصل
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
دسته:پذیرش و بورس تحصیلی کانادا
ش م:89-877
راهنمای پذیرش تحصیلی وتحصیل در دانشگاه های کانادا کانادا رتبه دوم بزرگ‌ترین کشورها را در اختیار دارد و این کشور بیشتر آمریکای شمالی را اشغال کرده ‌است. کانادا ازغرب و شرق به اقیانوس آتلانتیک و اقیانوس آرام واز شمال به اقیانوس منجمد شمالی محدود می‌شود و از سمت جنوب با شمالی ترین بخش ایالات متحده هم مرز است. با مستقر شدن اولین ساکنین این کشور، کانادا به عنوان کشور متحد سرزمینهای آن سوی دریاها یعنی بریتانیا و امپراتوری مستعمره? فرانسه شناخته شد.

کاربرد محصول: مناسب برای علاقه مندان به تحصیل ومهاجاجرت به کانادا
آیا مایل به تحصیل در کانادا می باشید؟ آیا اطلاعات کافی در این زمینه ندارید؟ آیا به دنبال منبع اطلاعاتی قوی در این زمینه می گردید؟ پکیج های اطلاعات تحصیلی ما شما را یاری می کنند. پکیج اول اطلاعات تحصیلی که شامل اطلاعات تحصیلی مفید کشور کانادا برای دانشجویان و سایر علاقمندان به تحصیل در آن کشور می باشند است.
اورجینال

برخی از امکانات و قابلیتها:
اطلاعات مهاجرتی
شرایط ایرانیان

اطلاعاتی در زمینه ی و ساختار آموزشی
اطلاعاتی در زمینه ی شرایط پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی
اطلاعاتی در زمینه ی تحصیل در کانادا
اطلاعاتی در زمینه ی برخی دانشگاهها
اطلاعاتی در زمینه ی هزینه های تحصیل و اقامت در کانادا
اطلاعاتی در زمینه ی ساختار آموزشی تمامی ای های کانادا
اطلاعاتی در زمینه ی برخی رشته های تحصیلی
معرفی شرایط مهارجرت وادامه تحصیل
نمرات آیلتس وتافل
شرایط دوزبان فرانسه وانگلیس
شرایط مهاجرت وتحصیل استانی در کانادا
فروشنده: تیراژه
قیمت:9,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آشنایی با روش های پذیرش تحصیلی وتحصیل در دانشگاه های کانادا 2 cd /اصل ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


بورسیه تحصیلی کانادا,ویزا تحصیلی کانادا,تحصیل در کانادا,ادامه تحصیل در کانادا,خرید سی دی راهنما بورسیه تحصیلی کانادا,تحصیل در کانادا هزینه,پذیرش دانشگاه کانادا,اقامت کانادا,محاجرت به کانادا,فروش اینترنتی راهنما تحصیل در کانادا

نوشته شده توسط خرید پستی فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 آبان 30 , ساعت 1:51 عصر
خرید پستی اتوی موی مسافرتی
گروه محصول :آرایشی و بهداشتی >> لوازم آرایش
دسته:اتوی مو
اتو مو جیبی...
شیک...جدید....متفاوت
قابل حمل و در اندازه مناسب
تنها در 5 دقیقه جذاب شوید!
تجربه ای جدید و بی نظیر

برای صاف کردن موهای شما با کفه ی سرامیکی در همه جا حتی در مسافرت ها

مناسب برای دختران و پسران امروزی
تجربه ای جدید و بی نظیر
بر خلاف سال ها پیش که موهای فر مد بود، چند سالی است که هر چقدر موهای صاف تر و یک دست تری داشته باشید، برای رفتن به یک مهمانی زنانه مشکل کمتری دارید. ولی بسیاری از محصولات جدید، کار خانم هایی را که موهای فر و مجعد دارند، راحت کرده است. دو نمونه از محصولاتی که می توان با آن ها در خانه موهایی صاف را برای خود فراهم کرد:

اتوی مو و سشوار است. اگر شما هم از گروه خانم ها و اقایانی هستید که هر روز اتوی مو دست تان است، یک لحظه صبر کنید، دست نگه دارید و توصیه های ما را درباره ی استفاده ی صحیح از اتوی مو بخوانید.
موهای صاف و خوش حالت .....

فوق العاده شیک و زیبا

برای دختر و پسران خوش سلیقه

فوق العاده مناسب برای دختران امروزی
کوچک و قدرتمند با شما در همه جا
- موهای تمیز را اتو کنید:

بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید، از اتوی مو برای حالت دادن و صاف کردن موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، اگر از اتوی مو استفاده کنید، این چربی‌ها و آلودگی با حرارت اتو به خورد موهایتان می‌روند و موهایتان آسیب می‌بینند.

2- سشوار بکشید:

پس از صاف و یک دست کردن موهایتان با اتوی مو، روی آن ها سشوار بکشید. ولی به جای استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده کنید. این کار موهای شما را براق‌تر می‌کند و در عین حال چون از باد گرم سشوار استفاده نکرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهایتان کار کرده‌اید.

3- پیش از‌ آن شانه کنید:

برای این که حرارت اتوی مو کمتر روی موهایتان باقی بماند، پیش از اتو کردن موهایتان، آن ها را شانه کنید. حتما قبول دارید که اتو کردن و صاف کردن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است. شما در این صورت می‌توانید دفعات کمتری اتوی مو را روی موهایتان بکشید.

شما هم می توانید مدل موی

دلخواهتان را داشته باشید..
4 - شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز کنید و سپس آنها را با اتو صاف کنید و به رختخواب بروید، چون این کار موجب می‌شود صبح موهای مرتب تر و زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای صاف کردن موهایتان با اتوی مو صرف کنید و به طور مسلم، موهایتان حرارت بیشتری خواهند دید.


5- از ژل استفاده کنید:

برای این که موهایتان بهتر حالت بگیرند، هر بخشی از آن را که می‌خواهید اتو بکشید، ژل بزنید، این کار موجب می‌شود موهایتان بهتر حالت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.


یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی
در مجالس و مهمانیها دل ربایی کنید

روش صحیح استفاده از اتوی مو

اگر شما از این روش‌ برای اتو کردن موهایتان استفاده کنید، علاوه بر این که موهایی صاف و براق خواهید داشت، موهایتان سالم نیز می‌مانند:

1- پس از شستن موهایتان و خارج شدن از حمام، موهایتان را با حوله‌ای خوب خشک کنید.

3- سپس با یک شانه و با کمک دستان‌تان موهایتان را شانه کنید و آن ها را صاف کرده و یا به صورت حلقه‌‌حلقه شکل دهید.

4- از اتوی مو برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید. فراموش نکنید شما نباید بیش از پنج دقیقه اتوی مو را روی موهایتان نگه دارید.
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل
فروشنده: پویا پرداز
قیمت:21,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید خرید پستی اتوی موی مسافرتی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 آبان 30 , ساعت 1:51 عصر
پکیج آموزشی امنیت شبکه
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
ویدئو آموزشی امنیت شبکه
Networking-Professional-Network-Security
وقتی بحث امنیت شبکه پیش می اید ، مباحث زیادی قابل طرح و ارائه هستند ، موضوعاتی که هر کدام به تنهایی می توانند جالب ، پرمحتوا و قابل درک باشند ، اما وقتی صحبت کار عملی به میان می اید ، قضیه یک جورایی پیچیده می شود . ترکیب علم و عمل ، احتیاج به تجربه دارد و نهایت هدف یک علم هم ، به کار امدن ان هست .
وقتی دوره تئوری امنیت شبکه را با موفقیت پشت سر گذاشتید و وارد محیط کار شدید ، ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که ” خب ، حالا از کجا شروع کنم ؟ اول کجا را ایمن کنم ؟ چه استراتژی را پیش بگیرم و کجا کار را تمام کنم ؟ ” انبوهی از این قبیل سوالات فکر شما را مشغول می کند و کم کم حس می کنید که تجربه کافی ندارید و این البته حسی طبیعی هست . پس اگر این حس رو دارید و می خواهید یک استراتژی علمی – کاربردی داشته باشید با ما همراه باشید.
در این ویدئو آموزشی که شامل 4 بخش است شما امنیت شبکه را تضمین خواهید کرد.
بخش اول:راه اندازی آزمایشگاه
بخش دوم:تجزیه و تحلیل و استفاده از تنظیمات امنیتی
بخش سوم:ایمن سازی شبکه با استفاده از policy های شبکه
بخش چهارم:نصب و پیکربندی نرم افزار و به روز رسانی نرم افزار
فروشنده: بلوط شاپ
قیمت:9,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج آموزشی امنیت شبکه ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ی دی آموزش امنیت شبکه,امنیت شبکه,آموزش امنیت شبکه,پکیج آموزشی امنیت شبکه,خرید سی دی آموزش امنیت شبکه,فروش اینترنتی آموزش امینت شبکه,سی دی شبکه,سی دی آموزش شبکه,خرید پکیج آموزشی امنیت شبکه,ویدئو آموزشی امنیت شبکه,شبکه کامیپوتری

نوشته شده توسط خرید پستی فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 آبان 30 , ساعت 1:50 عصر
آموزش هلیکوپترهای رادیو کنترل-اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> درسی
دسته:هواپیمای رادیو کنترل
مجموعه بی نظیر آموزشی هلیکوپترهای رادیو کنترل
مجموعه بی نظیر آموزشی هلیکوپتر های رادیوکنترل در سه DVD

این مجموعه در سه سطح به آموزش مواردی از آشنایی با انواع هلیکوپترهای رادیوکنترل، انتخاب، مونتاژ، موارد ایمنی، تنظیمات و ... تا آموزش پرواز ایروباتیک هلیکوپتر می پردازد که توسط آقای دیو ویلشر تهیه شده است.
این سری را به افراد علاقمند به فراگیری اصولی پرواز هلیکوپتر رادیوکنترل پیشنهاد می کنیم.

An Intro to R/C Model Helis
An Introduction to R/C Model Helicopters - Part 1 of a 3 part R/C helicopter instructional DVD series presented by model helicopter expert Dave Wilshere. In this very informative first DVD we look at many different areas of R/C Helicopters, aimed at aiding the beginner in this fascinating hobby. Approx 40 minutes.

From the ground up
From the Ground Up - Part 2 of a 3 part R/C helicopter instructional DVD series presented by model helicopter expert Dave Wilshere. In this very informative second DVD we look at many different areas of R/C Helicopters, taking the beginner to the hobby on their first flight and developing their basic skills. Apporx 40 minutes

Beyond the Hover
Beyond the Hover - Part 3 of a 3 part R/C helicopter instructional DVD series presented by model helicopter expert Dave Wilshere. In the third part of this very informative series, we look at many different flying techniques for the more skilled pilot of R/C Helicopters, with expert instruction. Approx. 40 minutes


این مجموعه شامل 3 حلقه دی وی دی می باشد

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد
فروشنده: گران
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش هلیکوپترهای رادیو کنترل-اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 آبان 30 , ساعت 1:49 عصر
آموزش عکاسی تجاری از محصولات{جدیدترین ورژن}/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> هنری
عنوان اصلی این مجموعه آموزشی : Commercial Photography Lighting

یکی از انواع عکاسی که به ویژه در کشورهای توسعه یافته مورد توجه است عکاسی از محصولات می باشد ، در این کورس آموزشی این نوع عکاسی و تکنیک های ویژه نورپردازی آن را به سادگی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Kelby Training است که بر روی 1 حلقه DVD و به مدت زمان 4 ساعت و 56 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

به آسانی یک عکاس حرفه ای شوید!

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش عکاسی آشنا می شویم :

آموزش برخی از مقدمات
تنظیم دوربین و کالیبره کردن رنگ ها
آموزش عکاسی از کفش ورزشی
آموزش رتوش عکس کفش
آموزش عکاسی از کیف های زنانه
آموزش رتوش عکس های درس قبل
آموزش عکاسی از چندین عکس
آموزش رتوش عکس های گرفته شده در درس قبل
آموزش عکاسی از وسایل ورزش گلف
آموزش رتوش عکس های درس قبل
آموزش عکاسی از اسباب بازی های کودکان
آموزش رتوش عکس اسباب بازی ها
آموزش عکاسی از چند بطری بسیار زیبا
آموزش رتوش عکس بطری ها
آموزش عکاسی از جواهرات
آموزش عکاسی از ماشین تایپ
آموزش رتوش عکس های ماشین تایپ
آموزش عکاسی از یک ساعت جذاب
آموزش رتوش عکس های ساعت
آموزش عکاسی از وسایل شیشه ای و شفاف
آموزش رتوش عکس های درس قبل
آموزش عکاسی از شیشه عطر
آموزش رتوش عکس های درس پیش

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD
مدت زمان آموزش 4 ساعت و 56 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Kelby Training

شماره مجوز : 155/53512

***ارسال سریع به سراسر کشور***
فروشنده: شایان
قیمت:8,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش عکاسی تجاری از محصولات{جدیدترین ورژن}/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ